Maakt ISO makkelijk!
ISO 9001 Blog

Waarderend auditen

Waarderend auditen Waarderend auditen is een vorm van “Appreciative Inquiry” en legt de nadruk op de wensen binnen de organisatie en maakt gebruik van de aanwezige sterkten. Welke krachten zijn er (latent) aanwezig om de bedrijfsvoering te verbeteren?

Klantbeleving wordt steeds belangrijker

Klantbeleving wordt steeds belangrijker Customer Experience, de beleving van de klant wordt steeds belangrijker. Klanten kiezen steeds meer op basis van beleving en minder op productkenmerken of levertijden. U kunt niet sneller dan snel zijn en de productkwaliteiten zijn nagenoeg hetzelfde. Waarop kunt u zich dan nog onderscheiden? Exact; op de beleving die u uw klanten meegeeft. Dat betekent dat u uw bedrijfsstrategie moet afstemmen op de klant om een ultieme klantervaring en dus loyaliteit aan uw bedrijf of merk te verkrijgen.

Klinkt ingewikkeld maar dat hoeft het niet te zijn. Ook hier geldt weer Keep it Stupid Simpel!

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »